Умови угоди

Угода про взаємні права та обов'язки при купівлі товарів в Інтернет-магазині

"Канцтовари оптом в Україні" (http://stationery.com.ua/)

Цю угоду укладають:
- адміністрація інтернет-магазину «Канцтовари оптом в Україні», в особі його власника Щукіна Геннадія Володимировича, який діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності (далі: Інтернет-магазин, або - Магазин) здійснює продажу через інтернет-магазин, (далі - Адміністрація) з одного боку, і замовник товарів через вказаний інтернет-магазин (далі - Замовник), з іншого боку і зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди.

1. Щодо приймання та обробки замовлень.

1.1 Розміщення замовленя.
      Замовлення приймаються тільки від зареєстрованих користувачів і виключно через призначений для користувача інтерфейс інтернет-магазину. По телефону і іншим засобам зв'язку замовлення не приймаються. Реєстрація Замовника на цьому сайті означає його згоду дотримуватися умов цієї Угоди.     Реєстраційні дані Замовника Магазин використовує виключно для якісної взаємодії з Замовником, і не має права передавати третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

1.2 Обробка замовлення.
      Після того, як Замовник розміщує замовлення, йому приходить повідомлення на електронну адресу, що повідомляє про те, що замовлення розміщене в базі замовлень Інтернет-магазину. Адміністрація Інтернет-магазину організовує обробку і виконання замовлення тільки після того, як отримає підтвердження замовлення від Замовника.

1.3. Коригування замовлення.
      При виконанні замовлення Адміністрація Інтернет-магазину має право вносити незначні зміни до переліку замовлених товарів без узгодження з Замовником. У разі відсутності якогось замовленого товару Адміністрація може видалити вказаний товар із замовлення або запропонувати відповідну заміну. При цьому Адміністрація не несе відповідальності за збитки або можливо за втрату прибутка Замовника.

2. Про оплату і документи.

2.1. Доставка по Україні.

        Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами "Нова пошта", "Ін-тайм" та іншими подібними службами по-домовленості. Оплата доставки здійснюється Замовником.


2.2 Перевірка доставленого товару.
        При передачі замовлення Замовникові обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення і товарному чеку реально привезеному товару.

 3. Про доставку.

3.1 Представник Інтернет - магазину.
 Кур'єр магазину (або кур'єрської служби доставки) зобов'язаний пред'явити Замовнику документ, що підтверджує його приналежність до інтернет-магазину, а Замовник перевірити наявність такого.

3.2 Терміни.
      Інтернет-магазин відправляє товар протягом не більше 1-х діб, наступних за днем ​​зарахування коштів на розрахунковий рахунок магазину (при безготівковій оплаті) і чи після отримання замовлення (при оплаті готівкою кур'єру). При цьому вихідні та святкові дні не враховуються. При можливості у Магазину і зацікавленості у Замовника, замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше. Замовник розуміє, що у Магазину з незалежних від нього причин може виникнути ситуація, при якій на відбір і доставку товару потрібно більше 3-х робочих днів (велика кількість замовлень в передсвяткові дні, відсутність вільних автомобілів, що доставляють замовлення Інтернет-магазину, і ін. ) або доставка буде взагалі тимчасово неможлива. При цьому Магазин не приймає на себе жодних зобов'язань по відшкодуванню будь-яких збитків Замовника, пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення.

Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі. Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийняте через відсутність Замовника або довіреної особи, а також документів (довіреності) - транспортні витрати за цей «порожній» виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.

Якщо замовник протягом 5 робочих днів не отримав своє замовлення в відділенні поштової служби, це замовлення автоматично повертається назад в інтернет-магазин, повторна його відправка здійснюється за рахунок замовника з компенсацією магазину витрат по оплаті зворотнього пересилання.

У будь-якому випадку, менеджер інтернет-магазину Компанії і Замовник обов'язково погоджують строки доставки між собою, і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час.

3.3. Відміна замовлення.
      Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент, в тому числі, коли товар вже доставлений. Замовник прагне попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.

Замовнику, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час зі своєї вини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс, повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат).

Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може привести до того, що Магазин може відмовити від подальшого обслуговування цього Замовника.

Якщо після здійснення замовлення, Магазином відправлений товар, про що покупець повідомлений (відправлений номер декларації), але покупець не приймає товар в строк та / або не здійснив оплату протягом 30 днів після отримання товару, то дана угода є незавершеною з вини покупця. Така ситуація може бути підставою для виникнення цивільно-правової відповідальності (включаючи, але не обмежуючись цим: стягнення оплати з покупця за отриманий товар, оплата відсотків, неустойки), а також інших видів відповідальності, передбачених чинним законодавством України

  4. Про умови цієї угоди.

       Інтернет-магазин залишає за собою право змінювати умови даної Угоди, при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду. Компанія повинна розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті.

  5. Про захист персональної інформації.

       Надаючи свої дані Компанії (ПІБ, адреса електронної пошти, номер контактного телефону, адресу проживання, інші дані) Замовник тим самим дає свою згоду на обробку та зберігання цих даних відповідно до Закону України про захист персональних даних. Компанія зобов'язується не використовувати отриману інформацію ніякими іншими цілями, крім як для забезпечення Замовника замовленим товаром і для оповіщення замовника про хід виконання замовлення, а в окремих випадках - про акції та спеціальні пропозиції Магазину.

        Магазин не несе відповідальності за використання зазначених даних, отриманих сторонніми особами в результаті злому (крадіжки) сайту Магазину / серверів, на яких розміщений магазин або приміщень, де розміщені служби магазину. При цьому Магазин робить всіх залежних від нього заходів для забезпечення збереження персональних даних клієнтів.